niedziela, 6 listopada 2016

Od Veny - Wojna ~ Demon 1

Co było powodem tej wojny? Nieco trudno mi ocenić. Jednak wiem napewno, że był to Death. Ojciec Cole'a. Aczkolwiek Death nie będzie w stanie zrobić cokolwiek Angel - ona ma po 300 lat! Jest demonem!
Zdążyłam już zebrać przydatne rzeczy do walki z jednym z nich... jednym z trzech.
Szłam sobie leśną jesienną ścieżką. Jednak nie czułam się tu sama. Ktoś mnie śledził. Odwróciłam się. Z krzaków wyszedł demoniczny niczym prosto z piekła wilk. Spojrzał na mnie swoimi ślepiami pełnymi grozy.


- Nie wiem czym jesteś, ale niezbyt cieszę się, że się tu znalazłeś... - powiedziałam. P
Zmieniłam się w wilka. Warknęłam. Wilk zawył. Zaczął szeptać jakieś czary. Szybko wyciągnęłam z mojej torby jakiś sztylet.
Rzuciłam się na niego. Usłyszałam tylko jego krzyk. Upadł bezwładnie na bok. Była tylko krew; sama teraz też upadłam. Nie widziałam nic... 
Gdy się obudziłam byłam już koniem. Na sobie miałam plamy krwi. Stał przy mnie Wolf.
- Co ci zrobił? Co się stało! - wykrzyknął i podniósł mnie.
- Demony... każdego z nas to czeka. - powiedziałam. - Dobrze, że ty żyjesz. - przytuliłam go.
A to był dopiero początek...

C. D. N

2 nieduże rany -7HP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz