środa, 27 lipca 2016

Od Liama CD opowiadania Primy

Miałem przeczucie, że klacz i tak zapuści się na Bagna lub Mroczne Ziemie. Wzbiłem się w powietrze. Jednocześnie zrobiłem mały patrol terenów stada.

Prima stała nad brzegiem pobliskiego źródełka.
- Nie ładnie zapuszczać się na Mroczne Zieme mała- powiedziałem zrównując się z klaczą
Spojrzałem na swoje odbicie w tafli czystej wody.
Prima nie kryła zdziwienia tym, że wiedziałem gdzie była.
- Patrol terenów- wyjaśniłem krótko i uśmiechnąłem się w mój standardowy, szelmowski, a jednocześnie lekko sarkastyczny uśmiech.
Samica tylko odwzajemniła gest. Staliśmy tak przez chwilę w ciszy. W końcu palnąłem:
- I jak tam tereny? Wszytkie obeszłaś?- było to pytanie na poziomie "Ładna dzisiaj pogoda". Zaśmiałem się w duchu, a uśmieszek nie schodził mi z twarzy.
<Prima? Xdd >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz