niedziela, 31 lipca 2016

Od Veny CD Dragon Queen

Odłożyłam dzidę, którą poraniłam tego Rotona...
- Więc... mam wam "odpuścić"? Niech będzie... - odpowiedziałam z wyrzutem. - Jeśli chcesz u nas zostać to zapraszam do dowódcy. 
Smoczyca z powrotem zmieniła się w klacz. Zaczęła iść za mną.
- Nie wiedziałam, że znasz tamtego smoka... - powiedziałam po chwili.
Klacz się nie odzywała. Chyba już na samym początku za mną nie przepadała... Ech, ale co ja mam poradzić? Skąd miałam wiedzieć.

*** 

Doprowadziłam klacz do jaskini Liama. Ogier od razu podszedł do mnie.
- Co cię sprowadza do mnie? - spytał ze swoim jak zawsze entuzjazmem.
- Mam to taką o nową osobę... - wskazałam na klacz.
- Liam jestem.
- Dragon Queen...
- Jeśli chcesz do nas dołączyć to zapraszam! Kim chcesz tylko zostać?
- Zwiadowcą, chyba... najbardziej chyba się nadaję do tej roli.
- Dobrze to... witaj w stadzie!

<Dragon Queen? Brak pomysłu>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz