niedziela, 31 lipca 2016

Od Veny CD Lorgan

- Masz rację... znajdę jakiegoś medyka... Dzięki.
- Pójdziesz sama? - spytał po chwili.
- Jakbyś chciał to możesz iść ze mną...
- Czemu nie...
Szliśmy przez las. Byłam pewna, że w największej jaskini widziałam niegdyś inne konie. Między innymi medyków.
- Wiesz, gdzie mogą być? - spytał po chwili.
- Tak, pamiętam jaskinię, gdzie odbywały się ważne zdarzenia. Był tam między innymi Liam, gdy przyjmował nowe konie.
- Masz orientację.
- Być może...
Gdy tak szliśmy wpadliśmy na jakiegoś ogiera... był to czarny ogier, z niebieskimi znaczeniami na ciele. Nie widziałam go wcześniej...
- Kim jesteś...cie? - spytał pierwszy.
- Ja to Vena, a to Lorgan. Szukamy medyków i jesteśmy ze stada Kings of the Hill. A ty również? - spytałam podejżliwie.
- T...Tak Caleb jestem i... należę do stada... Yyyy...
- Coś nie tak? -spytał Lorgan.
- Nie... wszystko ok. Muszę iść... pa! - odbiegł.
I tyle go widzieliśmy.

<Lorgan? Jak na razie BW :C>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz