poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Black Rose - Zwiadowca

 "Jeśli nie nakłonię nieba, poruszę piekło"


IMIĘ: Black Rose (ang. Czarna Róża) to imię nadane jej przez rodzinę i lepiej niech tak zostanie.
PŁEĆ: ♀
WIEK: 3 lata i 0 miesięcy
RASA: Nie posiada pięknego rogu ani pierzastych skrzydeł, więc jest to koń. Koń-Demon.
RANGA: 3
HIERARCHIA: Idealnie pasuje na... Zwiadowcę. Tak więc nim została. I co? Zdziwieni?
GŁOSEwelina Lisowska
MOCE:
* Rozumienie mowy zwierząt
* Zamienianie zwierząt w swoje "sługi" za pomocą śpiewu
* Zmienianie się w demona-wilka (od przybranego ojca, niekontrolowanie tylko w pełnię)
UMIEJĘTNOŚCI:
Siła: ★★
Wytrzymałość: ★★★★
Zwinność: ★★★★★
Szybkość: ★★★
Czujność: ★★★★
EKSTERIER:
Budowa: Silna aczkolwiek pamiętajcie że to klacz!
Maść: Biało-brązowe łaty.
Głowa: Pysk nieco zaróżowiony. Wydaje się być delikatny.
Grzywa: Długa i jedwabista. Zapleciona w warkocze i przeplatana kwiatami.
Ogon: Długi i jedwabisty. To samo co z grzywą.
 
Nogi: Silne i długie. Mogą biec cały dzień.
TEMPERAMENT:
A jak Ambitna. Do celu dotarła by nawet po trupach (dosłownie). Trzeba jej przyznać też że poprzeczkę zawsze stawia jak najwyżej. Ma wiele niespełnionych ambicji i planów.
B jak Bystra. Rose nie jest wcale taka głupia na jaką wygląda. Posiada w zanadrzu niesamowicie... Straszne plany ale zarazem nie takie idiotyczne. Nigdy więc nie próbuj nazywać jej "idiotką" lub... Głupolem?
C jak Chamska. Cokolwiek do niej powiesz ona odpowie ci bardzo bezczelnie. Oznacza to że ma cięty język i nie posiada szacunku dla starszych czy coś w tym stylu.
D jak Dumna. Nigdy nie pozwoli by ktoś ją obrażał czy może wyzywał... Choć to jest to samo. Duma oznacza również że zawsze chodzi z podniesioną głową i nie płacze. Nie pozwala sobie na to.
E jak Energiczna. Nie umie usiedzieć w miejscu ani chwili. Mogłaby biegać dosłownie cały dzień bez przerw i chciałaby więcej. Po prostu... Taka już jest Black Rose.
F jak Farciara. Można powiedzieć że szczęście jej sprzyja. Zawsze wszystko jej sie udaje i już około 5 razy uniknęła śmierci. Czy to nie jest prawdziwy fart?
G jak Gadatliwa. Jak już się rozkręci to strasznie dużo gada. Nie ważne o czym, ważne że po prostu gada. Fajnie co nie?
H jak Humorzasta. Raz jest bardzo wesoła i aż skacze a raz jest wredna, złośliwa i przygnębiona. Taka huśtawka nastrojów u młodej klaczki nigdy nie jest przecież zła.
I jak Irytująca. Jak chce to oczywiście potrafi wkurzyć kogoś do tego stopnia że chce ją zabić. To niestety dziedziczne w jej "rodzince".
J jak Ja nie mogę.... Haha. Brak wenki.
K jak Krytyczna. Krytykuje wszystkich i wszystko bo tak jej sie podoba. Kto jej niby zabroni?
L jak Lojalna. Jest taka w zasadzie jedynie wobec najlepszych przyjaciół... Czyli samej siebie.
M jak Marzycielska. Wspomniałam już że Rose jest ambitna. Tak, więc... Ma wiele marzeń = wiele ambicji.
N jak Nudna. Niestety wiele gada ale praktycznie o niczym. Większość po prostu jej nie słucha po minucie. Rozsądnie...
O jak Oryginalna. Taa... Nie muszę chyba tego tłumaczyć co?
P jak Pomysłowa. Ma wiele pomysłów co wiąże sie ze wszystkim innym.
R jak Rozsądna. Jak już mówiłam, głupia nie jest moi mili i lepiej tak nie mówcie bo już nie żyjecie.
S jak Samotniczka. Nie przepada za towarzystwem. Zresztą prawie nikt jej nie lubi.
T jak Tajemnicza. To jej akurat trzeba przyznać że nigdy nie zdradza swoich danych. Pozostaje... W ukryciu.
U jak Uparta. Zawsze dopnie swego. Nie poddaje sie tak łatwo jak inni by chcieli.
W jak Wolna. Nie znosi jak jej rozkazują i tak dalej... Lubi być po prostu samodzielna.
Z jak Złośliwa. Po prostu taki dar od rodzinki.
RODZINA:
Matka - Drusilla - Zwyczajna klacz którą zabił Death.
Ojciec - Grondel - Jeden z demonów mieszkających w Edomie.
Siostra bliźniaczka - Monica - Ją zabił sam ojciec. Podobno nie była czystej krwi.
Przybrana rodzina:
Matka - Silver - Wilczyca która zajęła się małą Rose po śmierci jej matki.
Ojciec - Hodge - Także wilk. To on sprawił że od tamtej pory nie zmieniała sie w zwykłego demona a w demona-wilka.
TOWARZYSZ: Bunny
PARTNER: Znasz kogoś chętnego? A więc go podaj. Zabiję go jeszcze dziś.
HISTORIA: Oddam teraz głos samej Rose:
"Urodziłam się w Edomie lecz matka szybko zabrała mnie do zwykłego świata i wychowywała w lesie. Kochała mnie i moją siostrę. Po miesiącu ojciec zabił Monice myśląc że to ja, a ją uważał za nikogo wartego uwagi więc szczególnie nie płakał. Wysłał także Death'a by w nocy zabił moją matkę. Od razu pod swoje 'skrzydła' przyjęła mnie wataha wilków. Chętnie mnie wychowywały aż uzyskałam trzy lata i chciałam wyruszyć w świat. Hodge na pożegnanie dał mi możliwość zmiany w demona-wilka a nie tylko zwyczajnego demona. Tak odeszłam by szukać nowego życia. Miejsca gdzie mogłabym spokojnie być i nie chować się. Wtedy znalazł mnie Cole i zaprowadził do swojego brata - Liam'a. Ten postanowił mnie przyjąć jako Zwiadowczynię. Tu mam zamiar na nowo pisać swoją krótką historię".
KONTAKT: Komunia03

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz