niedziela, 7 sierpnia 2016

Od Veny CD Joker

Niektórzy są zabawni. Na przykład niejaki ogier Joker. Przecież to normalne, że umiem takie owe rzeczy...
- Zdziwiony, hmm? - spytałam.
- Może... trochę. Rzadko kiedy widzę takie konie. - ogier uśmiechnął się. Mimo swej przeszłości. Z resztą... nie tylko on miał taką. Ja też straciłam kogoś kiedyś, ale odnalazłam... raczej on mnie odnalazł. Myślałam, że nie żyje.
Zaintrygowała mnie sytuacja z Shantaram. Pewno tęsknił za nią, jak ja za Wolfem... nie wyobrażam sobie teraz życia bez niego.
- Co masz zamiar zrobić... teraz z Shantaram?
Ogier milczał. Być może chciał ją odnaleźć... i wybaczyć wszystko. raczej, by ona mu wybaczyła. Za zdradę, za syna... wszystko.
-Jeśli byś chciał to bym mogła ci pomóc ją znaleźć... w mniejszym stopniu bym pomogła.

Joker? <Sorry, że krótkie :C>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz