wtorek, 30 sierpnia 2016

Od Caleba CD Black Rose

Czy ona uważa mnie za tchórza? Nie chcę wracać... sam chciałem zwiedzić trochę terenów.
- Nie mam zamiaru wracać... - odparłem chłodno. - Czy uważasz mnie za jakiegoś tchórza? - spytałem.
- Nie... w żadnym wypadku. - odparła klacz. Chyba dałem jej do zrozumienia, co myślę.
Rose przyśpieszyła krok i znalazła się obok wilków.

***

Dotarliśmy nad jakąś ładną i niewielką górską polanę. Nie była ona jak typowa łąka, bo rosło tu też dużo drzew, dając cień. Słońce przygrzewało, chyba aż za bardzo. Niedaleko było jakieś górskie jeziorko ze niewielkim strumykiem. Podeszłem do niego i napiłem się świerzej wody.
Po chwili przyszła Rose. Nawet nie zdążyła nic powiedzieć, a coś usłyszałem w krzakach. Zastrzygłem uszami.
- Wszystko dobrze? - spytała Black.

Black Rose?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz