środa, 17 sierpnia 2016

Od Joker'a CD Veny (Shantaram)

Co miałem zrobić? Poprosić, żeby nie szła do Liam'a!?
Trochę się zdenerwowałem, czemu akurat teraz Liam czegoś tam chce od Shanty.
Nawet już wiedziałem, co jej powiedzieć, a wtedy przyszła Vena. Ech...
Westchnąłem. Klacze były jeszcze dosyć blisko, więc tylko krzyknąłem za nimi :
- Jakby co, to będę w jaskini, którą mi przydzielono - wiedziałem, że żadna z nich nie wie, gdzie jest owa jaskinia. - "Ciekawe jak mnie odnajdą w tej jaskini, jest przecież ukryta, gdyż przeznaczona zwiadowcy. Będą miały problem, żeby mnie znaleźć. O ile będą chciały to zrobić."
Z zamyślenia wyrwał mnie głos Veny :
- A gdzie ta jaskinia?
- Jest ukryta, zgodnie z moją prośbą.
Faktycznie. Prosiłem Liam'a, żeby jaskinia była ukryta. Jak na razie, tylko on wie, gdzie mieszkam.
Usłyszałem ciche westchnienie. To raczej było westchnienie Shantaram.

Vena? Shantaram?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz