poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Od Rose CD Angel

Przybiegłam do Magic Forest gdzie czekała Silver z obstawą dwóch innych wilków. Niedawno stała sie przywódczynią.
-Tak Silv? Po co mnie wzywasz? - zapytałam.
-Alguien hizo una revuelta en el paquetecomo ambos su alfa contra mi. Tengo queocultar en agosto Rosie. Pero no es, ustedpuede ser usted. Debo ocultar alguien... Sin sentimientos * - wilczyca postanowiła że lepiej nie używać wspólnego języka tylko hiszpańskiego.
-A menos que sepa a la persona Silver** - stwierdziłam.
***
Dotarłyśmy przed jaskinię Death Angel. Wcześniej opowiedziałam Silver o kogo mi chodzi a ona sie zgodziła.
-Seniorita Death Angel! Jesteś tam?! - zawołałam.
Angel? Czujesz sie potrzebna? xd

*Ktoś zrobił bunt w watasze przeciwko mnie. Muszę sie ukryć Rosie. Ale to nie możesz być ty. Tylko ktoś... Bez uczuć.
** Chyba znam taką osobę Silver

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz