poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Od Caleba CD Wolf/Vena

Co to był za wilk...
- Czego chcesz?! - prychnąłem, gdy wyciągnąłem wilka z krzaków. - Masz za swoje, bachorze.
Po chwili wilk wstał i zmienił się w konia. Stałem jak wryty... Więc to był ten Wolf? Za kogo on się uważa, nie powinno go tu być!
- P*eprz się! - odezwał się ogier.
Walnąłem go z kopyta. Upadł, ale szybko się podniósł.
- Chyba to ja powinienem wiedzieć, czego obserwowałeś mnie i moją dziewczynę! - wykrzyknął.
Pfff, "dziewczynę"? Czy Vena nie wie, że on jest do wielu rzeczy zdolny? I może ją zdradzić z pierwszą lepszą?
- Nie mów tak o niej... - rzekłem.
- A co zazdrosny? - wykrzyknął.
- Nie! Nie interesuj się...
- Jak masz problem do niej, to i do mnie!
- Nie, nie mam... - odpowiedziałem już spokojniej. - Ty nic nie rozumiesz...

Wolf? Vena? <Veną napiszę potem>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz