środa, 31 sierpnia 2016

Od Daeth Angel CD Rose

Wzruszyłam 'ramionami'.
Wilczyca wyglądała na spragnioną, więc przysunęłam do niej skałę z wodą.
Zaczęła chłeptać, a ja się odezwała :
- Proponuję jaskinię, która jest tu niedaleko. Jest opuszczona.
Rose w zamyśleniu zaprzeczyła.
- To może jama za wodospadem? - zaproponowałam. - Prawie nikt nie wie, o tamtej miejscówce.
Wilczyca warknęła ponuro.
Popatrzyłam na Rose z ukosa.
- Mówi, że nie chce mieszkać za wodospadem.
Pokiwałam głową.
- To może... - urwałam. - Może zamieszka ze mną? - zaproponowałam niechętnie.
Rose chyba była zdziwiona, że zaproponowałam coś takiego.
- A twój zwierzak? Jak mu tam....? Demo?
- A co do tego.. - wiedziałam, że problem byłby najwyżej ze strony wilczycy. - Demo lubi wilki, dogadaliby się.... - urwałam. - "Tak myślę" - dodałam w myślach.

Rose?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz